Tuesday, January 12, 2010

Go RED at Kenny Rogers

ONLY VALID ON THE 13 JAN 2010 !!!

Last week I was bugging hubby to eat at Kenny Rogers. But due to some problems, we did not go and I was still craving for it until today!

Then, I was browsing for some information via Googles and I came across this promotions.

Hurry...all head to the Kenny Rooster (if you are their fans) to grab this offer. But remember to WEAR RED (either cloths/footwear/accessories) and you are entitle to the BUY 1 FREE 1 (Quater's meal).

Hmm.....I will be definately going tomorrow (already informed MIL not to cook my dinner). ^_^

15 comments:

  1. Oh, thanks for sharing this great info!

    ReplyDelete
  2. Wow...thanks for the information. Too bad hubby comes home late tmw :(

    Btw, you left comment that you have post Photofunia in your blog a few mths ago. Can I please have the link? Would love to see your pics :)

    Yay! caught Kotexnuffy today

    ReplyDelete
  3. Great treat...too bad Sibu dun hav Kenny Rogers.

    ReplyDelete
  4. Too bad weekdays no outing...unless hubby comes home early then might have a chance to grab it...heeheh

    ReplyDelete
  5. Oh I got this in a forwarded email too. Wear red-red and enjoy your KR dinner tonite :-)

    ReplyDelete
  6. aiyo... i cannot make it!

    still struggle in ukraine...

    can you pack for me hehehe and sent to me

    ReplyDelete
  7. Wanted to go but only Gwen and I eat wor (some more those side dishes she likes the most...aiya). Enjoy your meal.

    ReplyDelete
  8. sure long Qs every KR there is. hahaha!

    ReplyDelete
  9. i love kenny rogers' chicken. yummy.

    ReplyDelete
  10. I missed this promotion but this is kinda cute the "wear red promotion"!

    ReplyDelete
  11. Alice ~ No prob. blog is for sharing info.

    Smallkucing ~ Aiseh! call hubby come back early la. hehe...just for the sake of eating KR. And thks for the catch!

    Mery ~ Really? I thought whole malaysia got this fast food outlet.

    Mommy Ling ~ Ohh...hope your hubby did come back early that night.

    Chloe ~ Ya ya...our table of 4A+2C all wear red red just for the fun of it.

    CH Voon ~ Woi...your Ukraine roasted turkey is better la !!! hahha

    Mummy Gwen ~ Should grab it la...since it is Buy 1 Free 1 ma. I really did enjoyed my meal that night (just the service a bit slow, as expected).

    Irene ~ Hmm...when we first arrive around 7 ++, packed but no Q. But after we finished our meal, there is REALLY A LONG Q. hehe

    Wenn ~ I love it too especially their black pepper sauce....yummy...

    Dora ~ Look out for their next year promo! Heard this is the 2nd time already.

    ReplyDelete
  12. Alice ~ No prob. blog is for sharing info.

    Smallkucing ~ Aiseh! call hubby come back early la. hehe...just for the sake of eating KR. And thks for the catch!

    Mery ~ Really? I thought whole malaysia got this fast food outlet.

    Mommy Ling ~ Ohh...hope your hubby did come back early that night.

    Chloe ~ Ya ya...our table of 4A+2C all wear red red just for the fun of it.

    CH Voon ~ Woi...your Ukraine roasted turkey is better la !!! hahha

    Mummy Gwen ~ Should grab it la...since it is Buy 1 Free 1 ma. I really did enjoyed my meal that night (just the service a bit slow, as expected).

    Irene ~ Hmm...when we first arrive around 7 ++, packed but no Q. But after we finished our meal, there is REALLY A LONG Q. hehe

    Wenn ~ I love it too especially their black pepper sauce....yummy...

    Dora ~ Look out for their next year promo! Heard this is the 2nd time already.

    ReplyDelete
  13. I missed this promotion but this is kinda cute the "wear red promotion"!

    ReplyDelete
  14. Too bad weekdays no outing...unless hubby comes home early then might have a chance to grab it...heeheh

    ReplyDelete
  15. Wow...thanks for the information. Too bad hubby comes home late tmw :(

    Btw, you left comment that you have post Photofunia in your blog a few mths ago. Can I please have the link? Would love to see your pics :)

    Yay! caught Kotexnuffy today

    ReplyDelete

Other related posts

Related Posts with Thumbnails